czwartek, 23 września 2010

Mittenki

Witam w pierwszy dzien jesieni :( ja nie chcę, ja nie lubię :(  Wy też tak macie? Ja niecierpię przychodzącego chłodu wraz z jesienią... no i jej koleżanki zimy też niecierpię!! I zdania nie zmienię ;)

No ale chcę czy nie chcę to ta jesień jest i trzeba się jakoś przygotować. Z tego też powodu zasiadłam do włóczki i szydełka i uczyłam się robić mittenki. Pierwsza (nie ostatnia) para wygląda tak:







Ja wiem, kolory takie sobie ale taką włóczkę aktualnie miałam w domu. Teraz już sobie kupiłam brązową co by mi pasowała do kurtki ale te to zacznę robić w przyszłym tygodniu dopiero... 
No nic, idę sobie wypić kawkę w celu dobudzenia się bo ja jakoś dzisiaj cały dzień senna jestem... A jak córcia już pójdfzie spać to chcę wykrzyżykować mały obrazek dla kolejnej solenizantki u Zuzi w przedszkolu :) 

0 komentarze:

Prześlij komentarz