wtorek, 24 sierpnia 2010

Rocznica...

ślubu :) Nasza, to znaczy moja i męża. Trzecia, młodzi z nas małżonkowie ;) Z tej też okazji przyjechali do nas moi rodzice i męża mama też u nas gościła. Zrobiłam pyszny obiadek i ciacho z kawką :) Mama obdarowała nas pięknymi ozdobami przez siebie zrobionymi - oj chciałabym tak szydełkować jak mama :) Oto jedno z tych ozdób:

















Przed chwilą też zajrzałam do skrzynki pocztowej a tam miła niespodzianka na mnie czekała. Prezencik od Michaliny z Haftowanych prezentów. Miałam to szczęście i zostałam wylosowana w konkursiku :) Dostałam przecudne dwie robótki do wykonania. Jedna to zestaw do zrobienia karteczki świątecznej a druga to serduszko - poduszeczka :) No i smaczna herbatka :) Dziękuję bardzo Michalino!!!! 











Aż mnie korci, żeby chwycić się za tą poduszeczkę ale jednak się powstrzymam. Czeka na mnie wciąż papież na kanwie (połowę już mam ale jakoś trudno mi do niej się zabrać, zdjęcie może jutro) a i lawendę chciałabym zacząć.. oprócz tego setki innych wzorów kuszących czeka ;) 

1 komentarze:

Haftowane Prezenty pisze...

Cieszę się, że paczka dotarła i zawartość się podobała. Pozdr.
Michalina
Http://haftowaneprezenty.blogspot.com

Prześlij komentarz