poniedziałek, 16 sierpnia 2010

Wpis do wędrowniczka i twór kulinarny :)

Witam wieczorową porą...

Ale u nas upalnie i duszno, aż się nic nie chce robić ;) Ja jednak byłam dzielna i dziś właściwie spełniałam się kulinarnie :) Oprócz obiadu ( a robiłam kopytka, do tego kurczak pieczony + duszone pieczarki z cebulką i surówka z marchewki, pora i jabłka), zrobiłam sernik z porzeczkami - chociaż oryginalnie miał być z gruszkami ale te zjadłam wcześniej, tak się do mnie uśmiechały ;) przepis pochodził z mojego ulubionego kulinarnego bloga


Wybrałam się dziś także na pocztę i wysłałam album do asica.p


Wysłałam także paczuszkę na wymiankę książkową ale zdjęć nie ujawnię do czasu ąz paczka dojdzie do nadawcy :)

Pozdrawiam wszystkich oglądających!!

1 komentarze:

Haftowane Prezenty pisze...

Wygralas niespodzianke w mini konkursie u mnie :).
Gratuluję, czekam na Twoj adres na maila.
Pzdr
Michalina

Prześlij komentarz